Vzdrževanje in podpora servisa sta ključna vidika profesionalne gostinske dejavnosti. Redno vzdrževanje zagotavlja pravilno delovanje opreme ter podaljšuje njeno življenjsko dobo, hkrati pa zmanjšuje možnost okvar v času povečanega povpraševanja. Pomembno je izbrati dobavitelja, ki nudi zanesljivo in odzivno podporo servisa, s strokovno usposobljenimi tehniki, ki lahko hitro odpravijo morebitne težave. Pravočasna popravila in preventivno vzdrževanje ne samo ohranjajo opremo v optimalnem stanju, ampak tudi prispevajo k nemotenemu delovanju in zadovoljstvu strank. Elmont Bled ima največjo mrežo serviserjev v JV delu Evrope, katere celovit paket storitev vključuje načrtovane vzdrževalne obiske, dostop do originalnih nadomestnih delov ter namensko ekipo za podporo strankam pri odpravljanju težav in tehničnih vprašanjih. Z dajanjem prednosti vzdrževanju in podpori servisa se gostinci lahko osredotočijo na zagotavljanje izjemnih kulinaričnih doživetij, obenem pa imajo zagotovilo, da je njihova oprema redno vzdrževana in podprta s strani strokovnjakov.